czw. Paź 17th, 2019

Klasy bohaterów

Klasy bohaterów są sposobem na udoskonalenie bohaterów w pełni ulepszonych i z poziomem maksymalnej umiejętności specjalnej. Każdy bohater poziomu maksymalnego ma teraz dostęp do nowego Talentu i może zwiększyć swoje statystyki poprzez Siatkę Talentów. Emblematy klasowe służą do ulepszania talentów.

Zadania i emblematy

Zadania klasowe to także nowa funkcja wraz z klasami bohaterów, w których typ bohaterów, których możesz użyć, musi należeć tylko do jednej z dwóch klas. Zadania te służą jako podstawowy sposób na uzyskanie emblematów klasowych.

Emblematy klasowe są uzyskiwane poprzez zabijanie rzadkich tytanów, nagrody wojenne, skrzynie i zadania klasowe.

Emblematy potrzebne do maksymalizacji siatki talentów

1*2* 3* 4*5*
20622335051500

Po ukończeniu siatki talentów bohater będzie miał w sumie 20 talentów.

Klasy bohaterów i talenty

Talenty można zdobywać i wyrównywać poprzez Siatkę Talentów, zwiększając szansę na ich wprowadzenie w życie. Po całkowitym ukończeniu szanse bohatera na uzyskanie jego talentu będą wynosić 5 razy więcej niż podano poniżej.

KlasaTalentOpis
BarbarzyńcaSkaleczenie6% szans na zastosowanie krwawienia podczas normalnego ataku. Efekt zadaje 60% zadanych obrażeń i trwa przez 5 tur. Ten efekt kumuluje się.
KlerykTarcza many7% szans na oparcie się wszelkim negatywnym efektom many lub efektom, które uniemożliwiają użycie specjalnych umiejętności.
DruidTowarzysz3% szans na przyzwanie Cierniowego Miniona po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń. Efekt jest stosowany na końcu tury.
WojownikWskrzeszenie6% szans na ożywienie dzięki 1 HP po śmiertelnym ataku. Odrodzenie stosuje się na końcu tury.
MnichPowstrzymanie6% szans na powstrzymanie dolegliwości związanych ze statusem.
PaladynOchrona3% szans na uzyskanie + 25% obrony przez 2 tury po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń. Efekt jest stosowany na końcu tury.
Strażnik lasuPrzebicie5% szans na ominięcie defensywnych buffów podczas ataku. Obejmuje to kontrataki.
ŁotrzykUnikanie4% szans na uniknięcie bezpośrednich obrażeń od specjalnych umiejętności ofensywnych.
CzarodziejOpóźnienie3% szans na upuszczenie wrogiej generacji many o -50% przez 2 tury po zadaniu normalnych obrażeń. Efekt jest stosowany na końcu tury.
CzarnoksiężnikPech5% szans na rozdanie + 15% dodatkowych obrażeń na każdy aktywny buff, jaki mają wrogowie. Dodatkowe obrażenia dotyczą zarówno zwykłych ataków, jak i specjalnych umiejętności.
Symbol klas
Klasa barbarzyńcówKlasa czarnoksiężnikówKlasa czarodziejówKlasa druidówKlasa klerykówKlasa łotrzykówKlasa mnichówKlasa paladynówKlasa strażników lasuKlasa wojowników

Zadania klasowe / Próby

Każda próba ogranicza użycie bohaterów tylko do tych, którzy należą do jednej z dwóch klas. Każda próba składa się tylko z trzech etapów: Łatwy (2500TP), Średni (3500TP) i Trudny (4000TP).

PróbaKlasy
Próby siłyBarbarzyńca i wojownik
Próby męstwaKleryk i Druid
Próby mistycyzmuCzarownik i Czarnoksiężnik
Próby spokojuPaladyn i Strażnik lasu
Próby przetrwaniaBarbarzyńca i Łotrzyk
Próby pobożnościKleryk i Mnich
Próby zdziesiątkowaniaWojownik i Czarnoksiężnik
Próby naturyDruid i Strażnik lasu
Próby cieniŁotrzyk i Czarodziej
Próby sprawiedliwościMnich i Paladyn

I

X